MasterChef

Nu sitter jag och glor på MasterChef (Americaaa) på tvn. det är final (antagligen repris) och jag hejar så in i bengen på tjejen...snart får jag veta...

Personen är...

...

...Whitney!!!!! JAAAA!

jag har inte på något vis följt det här utan bara sett sista kvarten av finalen, men hon tappade till och med kycklingen tio minuter innan de skulle servera sina rätter. TIO MINUTER! Men hon lyckades! Vilken tjej.

Annars har jag lagat paj, varit på babysim, handlat och myst en massa med Nils idag. I morgon ska jag och Peter skotta fram takboxen, plocka ner mina skidor och så ska jag och Nils följa med mamma till Gimo och hämta mormor. På Söndag drar vi nämnligen norrut, till Vemdalen, och då ska ju såklart älskade mormor med!

Med andra ord längtar jag till Söndag.

Nu ska jag förbereda lite välling inför natten och hoppa in i duschen, sedan blir det en tidig kväll för mig!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe jag blev också helt inne i Masterchef! =) Nu längtar jag tills den svenska omgången drar igång ordentligt.

Trevlig fjällsemester på er finisar!!

2011-01-21 @ 10:50:52
URL: http://theresejanssons.blogg.se/
Postat av: E

Jag såg också lite på det men stängde av när hon tappade den. Blev för mycket för mig.

2011-01-28 @ 12:13:12
Postat av: Therese

HAllÅÅÅÅ?!!!? Inväntar ett nytt inlägg med spänning. Jag missar ju hela Nils liv när du slutar skriva på det här viset! Egoist ;P

2011-02-07 @ 19:27:16
URL: http://theresejanssons.blogg.se/
Postat av: E

Jag vill också ha mer!!!!

2011-02-08 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0