Jullov

Jag är ledsen att jag inte meddelade tidigare att jag tog jullov, men det var det jag gjode. Nu är det nytt år med nya aktiviteter och nya krafter.

2011 kommer nog bli ett av de bästa åren! Det känns så. 2010 var naturligtvis magiskt och fantastiskt och rörigt och framförallt känslosamt. Tänk att jag först tillverkade, bar och sedan födde en helt fantastiskt underbar liten skapelse.
En helt ny liten människa med tankar och känslor. Vilken jädra grej! Och vilken otrolig kärlek jag fått upptäcka. Jag trodde inte att jag kunde älska riktigt såhär mycket och intensivt.

Så 2011 kommer förhoppningsvis med mer rutiner, större lugn och mer njutning. Hoppas jag.
Fast vi får se om jag verkligen kommer vilja gå tillbaka till jobbet till hösten, tänk om jag vill stanna hemma med Nils för evigt?

I morgon blir det iaf babysång för hela slanten. Therese och Nellie ska också gå och sedan blir det varje Tisdag halv 10. Skoj! Nu ska jag plocka lite och knyta mig så jag inte får mig en åthutning av Peter när han kommer hem. Vi har ju tydligen en "överenskomelse" om att jag bör gå och lägga mig före 23 om kvällarna...!
Jag får väl försöka.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag hoppas med dej att 2011 blir det bästa året! Skjortan jag hade på mej är från Åhléns. Rean till och med. Kan hända att det finns några kvar. Hoppas allt är bra med er och att du har gått och lagt dej, klockan är fem över elva! Blir sängen för mej nu iaf. Puss!

2011-01-10 @ 23:06:01
URL: http://hildapw.blogg.se/
Postat av: E

Du kommer vänja dig vid elva, jag går alltid (förutom när jag är med dig) och lägger mig elva! Kram

2011-01-11 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0