Varannan Söndag

Idag är det en varannan Söndag, vilket betyder att vår kille P är ledig och hemma med oss. Både idag och i morgon. Jiho! Igår satt vi uppe rätt sent då han kom hem runt tolv så idag är vi trötta, både han och jag.
Men det är det ju värt när man får lite tid och mys en lördagkvällnatt.

Nu ska han få sova en liten, liten stund till undertiden jag plockar fram frukost och fångar lilleskrutt. Han korvar omkring här på golvet som en annan och blir bara argare och argare då han inte kommer dit han vill.


Kommentarer
Postat av: E

Mysigt mysigt. Så Nils har börjat korva sig...låter himla spännande tycker jag!

2010-11-22 @ 13:31:34
Postat av: Hilda

Jag skulle egentligen kommentera ditt nästan inlägg, men när jag tryckte på den knappen sa datorn att bloggen var avslutad.. Väldans knepigt! Ville höra hur det gick med biobesöket. Var Nils snäll medans ni var borta? =) Måste ha varit jättelyxigt att gå på bio! Pussar!

2010-11-23 @ 09:42:54
URL: http://hildapwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0