Overall

Idag har vi köpt en overall till Nils. Det blev tyvärr ingen snygg eller tuff som jag ville ha för det hittade vi ingen, det var ju så nedrans urplockat i affärerna. Vi var väl för sena med inköpet kan jag tro...
Hur som helst blev det en från HM i grönt med rutor på. Helt okej men inte speciellt spännande. Hade gärna haft en svart med dubbla dragkedjor men allt för bebisar ska ju vara så tokigt och skojigt. Tyvärr.

Jag tycker liksom att vissa tokroliga saker kan vara roliga, men inte ALLT. Och ska man ha några toksaker så måste man ju ha lite neutrala saker till. Annars blir ju både de som ser på barnet och barnet trötta i både huvud och ögon av alla färger, mönster och material.

Nu måste jag hitta en svart enkel mössa (såg att det fanns av märket Parvel på Åhlens men inte rätt storlek) till så får det duga sedan. Så länge han är varm och go så är man ju glad ändå. :)

Nu ska jag slänga i mig lite käk för ni sover den lille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0