Oh no!

Nyss hemkommen från Örebro med trött bebis och för mycket att packa upp orkade jag då rakt inte åka och handla då kylen gapade tom. Därför tog jag och lyxade till det (för Peters pengar) och beställde hem pizza på Onlinepizza från favorithaket Isak's Corner. Mmmmm, tänkte jag och det smakar säkertligen gott också.

Men nu när mannen kom och levererade dem så sa han att han kände mig och min man för han är här så ofta och att det är så trevligt och tackade hjärtligt för de fina omdömmet jag skrivit om dem på sidan...

Kul!

Fast samtidigt får jag en känsla av att vi beställt pizza med hemkörning lite för ofta...eller mycket...Vi är som bästisar och bundis med pizzakillarna och de hittar hit utan problem för det är bara vi som håller på så här, i såna här mängder...Jädrar.

Vad hände med beach 2011?

Nä, nu ska jag äta iaf för det luktar så gott.

Kommentarer
Postat av: E

Du som är så smal och fin, strunta it och bara njut!

2010-11-29 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0