Dåligt

Jag tycker det är sämst att det inte går att göra snyggare inlägg här på bloggen. Jag menar, det här med centrerat och ocentrerat. Ska det vara så svårt?? Man måste ju kunna lägga bilder centrerat utan att texten ska bli så. Och varför i helskotta hamnar ibland den bild man centrerar sist?
Jaa, nu fick ju hela det tidigare inlägget bli centrerat bara för det. Och då blir det ändå inte snyggt för då hamnar de lite hipp som happ åt sidorna. Och mellanrummen blir inte lika store heller. Urdåligt om jag får säga det själv.

Men det kanske är så att blogg.se har något eget hemligt sätt man kan fixa det här på som inte framgår när man gör sina inlägg? Vad vet jag. Jag är blott en amatör när det kommer till bloggande.

Men störande så det svider i ögonen och så det kittlar i knogarna, det är det.


(Det där med knogarna var nog en överdrift men ändå...)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det enda jag har lyckats med är att centrera bilden till höger med texten brevid men man måste typ lura sidan för att det ska funka och om man skriver för mycket text går det åt tjottahejti. Lika så kan nästa inlägg hamna på bilden...skitdåligt!

2010-11-16 @ 23:04:42
URL: http://theresejanssons.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har föressten sökt på olika sidor med webbdesign hjälpredor för just blogg.se och ändå inte lycktas hitta nån hjälp på problemet

2010-11-16 @ 23:05:45
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0