Fika

Idag har vi hängt med familjen och gått på stan. Sedan träffade vi (N och jag) Therese, Frida, Sandrine och Jennie och fikade lite och det var såklart väldigt trevligt. Det är ju inte så ofta man ses sådär flera stycken av alla gamla tjejerna samtidigt. Men nu när det är jul kommer många hem och då får man passa på.

Annars har det inte hänt speciellt mycket idag faktiskt, jag skulle vilja hitta något fint att ha på mig på nyårsafton men det får jag leta vidare efter på Onsdag. I morgon bär det nämnligen av till Borlänge för att fira kusin Frida som fyller 30 år! Hurra!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Svar: Goa, goa Linnéa. Så gör vi!! Stort gott nytt på er med. Kramar!

2010-12-29 @ 23:53:18
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0