Übervånung

I morgon drar de igång, redan klockan halv åtta-åtta dyker snickarna upp så då gäller det att vara uppe med tuppen. Dessutom har vi ett fåtal kartonger kvar uppe på vinden som vi måste hinna slita ner först...
Men det kanske inte är hela världen om man gör det när de är här heller.

Sedan ska man ju bestämma hur man ska fixa Nils rum. Och arbetsrummet. Och gästrummet.
Himmel vad roligt!

I övrigt har jag haft en trevlig helg. Gårdagen var full av besök, både av andra här i vårt hem och av mig själv på en fest hos en gammal klasskompis på kvällen. Inte en lugn stund med andra ord från tidig morgon till sen kväll.
Dessutom har jag varit hos Therese idag och fixat håret så nu kan man njuta av våren i en lite finare frisyr (puh!).
Och gud, som jag längtar till Rom!

Kommentarer
Postat av: E

Så spännande! Jag längtar till den färdiga produkten.

2011-03-06 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0