Nu ni.

Eftersom jag varit rent usel på att uppdatera här på sistens (jag har bara trötthet, sömnbrist, förkylningar och kamera-sladd-brist att skylla på) så ger jag er nu ett fotomaraton. Det bjuds på blandad kompott från både lilla digitalkameran, mobilkameran och lite smått och gott kanske från systemisen. Allt för att uppdatera er (Therese) om vad Nils och jag gjort sedan sist.

        
Bilåkning, badkarsbad och pulkaåkning i Hemlingbybacken

  
Härliga dagar (och åk) i Vemdalen

        
Krypträning, mer snö och gåstols-race

     
Mer babysimmande

Inte nog med det så bör jag införskaffa lite nya badkläder snarast. Mamma (Ns mormor) var med idag och tog korten ovan och jag såg nog att brösten var utanför badkläderna. FY så skämmigt! Och där simmade jag omkring i godan ro. ALDRIG MER bröst-chock. Nästa bad blir i redigare kläder. Und damit basta!

(Jag har inte den blekaste varför vissa bilder ligger lite längre ner på raderna och har en orange ram runt sig...)


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag läser också din blogg, alltid =)) Inlägget du skrev innan upphållet har jag säkert läst 20 gånger, hahaha!! Kul att du har satt igång med uppdateringen igen!

2011-02-18 @ 22:11:07
URL: http://hildapw.blogg.se/
Postat av: Therese

Jiiipppiiiee!! Äntligen får jag se Nils söta ansikte här igen, och ditt =)

Såklart att enda gången du badar utan baddräkt, med nakenchock är just den gången jag missar. Schysst. Jag tycker att du borde göra om det så att jag också får se ;)

2011-02-19 @ 23:27:03
URL: http://theresejanssons.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahah! Varför inga foton på tuttpepshow? Skämmigt eller? lol! Nä, en ny baddräkt är du värd syrran, do it! Jag har faktiskt också saknat dessa små uppdateringar, så inte bara Therese... kram!

2011-02-20 @ 13:28:25
Postat av: E

Du är ju inte blöt i håret!!!!

2011-02-26 @ 07:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0