Nattsudd

Här ligger en annan och sover (förhoppningsvis) för i morgon, lördag, ska jag eventuellt följa med Lisa och Simon till Kungsberget. Kan ju vara skönt med lite egen tid kan en tycka och speciellt då mamma och pappa tjatat halva kvällen om att få vara barnvakter.

Det gäller liksom att ta tillfället i akt och passa på. Dessvärre är jag ju sjukt trött efter två veckor uppstigning vid femsnåret. Då har den lille mannen i huset dessutom passat på att vakna ett antal gånger före det så man börjar känna sig lite klen nu. Och är alltså inte skitpigg på att susa runt i backarna.

Och det är ju ett riktigt dåligt tecken. När man känner sig för trött för något som man vet skulle vara jättetrevligt och som man inte alls skulle vilja missa egentligen. Hur trött är man då? Finns det någon skala eller något sätt att mäta trötthet? Ibland kan jag vara så trött så jag tror jag ska somna eller svimma stående. Nästan så det svartnar för ögonen och susar till i öronen. Så känner man sig ju så klen i hela kroppen också när man är trött.

Nä fy.

Nu ska jag gå och lägga mig, men det här spännande inlägget det ska jag försöka mig på att tidsinställa så det verkar som jag skriver mitt i natten. Mitt i sömnen.

Hoppas ni andra sover gott och drömmer sött. Det är iaf mitt mål!

Kommentarer
Postat av: E

Oh, vad kul att du är igång igen!! Jag hade nästan gett upp!! Så fina bilder!

2011-02-26 @ 07:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0