Who am I?

Jodu nu kommer presentationen.

Jag heter Linnéa och bor med min karl och vår älskade unge Nils i ett litet hus. Här bor också vår katt Boris (som från början var en Doris). Vår andra gammelkatt Missan bodde här tills för två veckor sedan då hon fick flytta ännu längre norrut i de mörka Norrlandsskogarna så nu är vi bara fyra i familjen.
Här har vi en altan, en hammock och ett par fruktträd. Mysigt värre kan man påstå.

För tillfället är jag hemma med litet barn (Nils 3,5 månad) men annars jobbar jag på ett badhus med lite av varje. Behöver du en babysiminstruktör eller en receptionist? Kanske en vattengympainstruktör eller badvakt? Eller simlärare eller djupvattenträningsinstruktör??
Skämt åsido (fast jag ÄR allt detta), så är det ändå inte i badhusbranchen jag ser mig själv i framtiden. Möjligtvis som ägare av lyxbad eller lyaSpa eller så men jaa...
Jag har trots allt pluggat och skaffat mig en filosofie kandidatexamen som Design och formgivare. Detta för att jag SKA jobba med något med färg och form och så i framtiden...när jag hittar och får tag på ett sånt jobb...

Jag vill alltså ha en skitsnygg blogg (vilket jag inte riktigt lyckats med...ännu) där jag kan skriva av mig om ditten och datten och där jag kanske kan lägga ut om jag har några fina eller roliga saker att visa upp.

Det kommer nog säkert att bli en hel del bebisbloggande då Mama Li har mycket mammande för sig om dagarna.


Här powernapar jag och lilla N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0