Sovmorgon...

...eller vad kallar man det när man är halvvaken från 3 till 8 för att sedan somna om ett par timmar?? :)
Nu är vi iaf uppe och har ätit och duschat så snart kan vi dra iväg och uträtta lite ärenden. Jag ska lämna tillbaka lite grejor på Åhlens och handla nya på någon annan affär.

Hur kan det egentligen komma sig att jag hittar hur mycket tjusigt som helst när jag inte ska handla men ingenting (och om jag mot all förmodan hittar något får jag världens beslutsångest) när jag ska handla?? Är det bara jag som har ett något stört och komplicerat förhållande till shopping?

Och då är det endast när jag ska handla till mig själv som det blir så här...


(Och Jo, Therese! Bilderna i inlägget före är tagna med min futtiga mobilkamera men de vart rätt okej ändå tycker jag)

Kommentarer
Postat av: Therese

INte bara rätt okej. Jag tycker att de var superfina!!Riktigt bra kamera i din telefon!

2010-09-30 @ 11:06:56
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0