Nu jädrar

Nu jädrar!

Nu har jag hattat ikring bland alla dessa bloggsidor och funderat på HUR i helskotta men gör för att få allt som man vill? Jag har testat en det ena, en det andra för att komma till rätta med en blogg jag trivs med och känner mig bekväm med. Nu tror jag att jag är på väg.

Jag menar inte att jag är där ännu...men jag kan ana en trevlig blogg en bit fram i tiden kanske...

Hur som helst ser den ut såhär nu, och heter detta konstiga namn.
Mama Li...

Mama, från det att jag är mamma!
Och Li från mitt namn Linnéa.

Jag lyckas inte flytta hit mina tidigare inlägg från tidigare blogg(ar) så jag länkar istället och hoppas att alla mina kära läsare (DU, Therese) hittar hit...och tillbaka om du så vill.

Min äldsta blogg hittar du här, och min näst äldsta hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0