Kraken

Gud så jobbigt det är för den lille. Han har kommit i någon period där det är skitjobbigt det här med att somna och att bli trött...Från att vara världens gladaste lilla skrutt kan det slå om på nolltid till en gastande, vevande, skitarg liten kille och vare sig jag eller lillfisens pappa hinner se några tecken innan på att det ska slå om.

Han är ju snart 4 månader och jag har ingen koll på alla såna här "utvecklingsfaser" och "perioder" bebisar går igenom men man får ju verkligen hoppas att det är något sådant..?
Jag vet ju att han inte är hungrig eller har något lort i brallan men han skriker ju nästan så att man tror att han har ont någonstans. Men var?

För ett par dagar sedan när vi var hos mina päron (lillfisens mormor och morfar) så blev det såhär också (nästan alltid samma tid på kvällen och nu också inför dagsluren). Mormorn(?)/Mormodern plockade raskt av lilleman hans kläder för att kolla att det inte var pungen det blivit skruv på men allt såg ju fint och normalt ut så jag vette fan...

Nu har vi gått omkring och vaggat i björnen en stund så nu tror jag att han äntligen slappnat av och börjar somna. Stackars liten!


Här hänger lillfisen, trött och ledsen, fast tidigare i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0