Här är vi uppe med tuppen idag. Lilleman v...

mms_img26375 (MMS)

Här är vi uppe med tuppen idag. Lilleman ville inte alls somna om eller ens ligga och dra sig så det var bara att pallra sig upp. Det ser ut att bli en grå dag så då kan vi vila senare med gott samvete. Annars ligger nedgrävning av vinbärsbuske och städning av hem under dagsordningen. Inte vidare spännande men det BÖR göras. Helst vill jag bara ligga på sofflocket och äta och drick gott och ladda för morgondagen då jag ska på första festen på väldigt länge...med vin... (På bilden har vi en halvdöd pelargon och det grå vädret)


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilken skön dag du verkar ha framför dig. Kan inte du jobba åt mig istället så ligger jag på sofflocket?

2010-09-24 @ 08:44:01
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0