God morgon

Här har vi varit uppe en timme nu, sitter och kollar på Nyhetsmorgon och ska dricka lite te. N sitter och viftar i babysittern. Det är bra att han gillar den iaf. Då kan han sitta småstunder iaf medans man fixar krubb och så. Det blir ju så mycket svårare med en knodd på armen :)

Snart kommer iaf P upp så då ska jag nog gå och lägga mig en timme till så får han fixa frukost idag och ringa bilmetro och kolla hur det går med bilen...Går det snabbt kanske vi klarar oss utan lånebil och det vore ju skönast, men annars är det rätt drygt att bo har med en liten skrutt och bara en bil när P jobbar som han gör.

Har gjort så många kvällar att jag packat ner en sovande liten N i bilstolen och kånkat ut mitt i natten för att hämta hem P. Och det känns ju inte så hyggligt (även om han brukar sova sig igenom alltihopa) sådär mitt i kalla natten.

Well well, nu blir det te och soffmys med lillfis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0