Svara

Jag har dessutom fått åthutning för att jag är så dålig på att svara på kommentarerna. Nu är det ju inte så att jag har speciellt många läsare eller får speciellt mycket frågor så då kan man väl tycka att jag kanske skulle kunna vara lite bättre ändå.

Därför ska jag nu svara på några frågor som jag har samlat här nedan.

T om Lillkillen har en kompis som han verkligen...:
Sicken liten krabbat. Har min syster lyckats få någon tid med killen än?
Svar: Nej T, din syrra har inte fått se röken av lillkillen ännu men det bör ju naturligtvis fixas snarast. Inte klokt med tanke på hur nära varandra vi egentligen bor.

E om Vilken kväll:
Mysigt! När ska ni sätta Nils på tåget så att jag får vara barnvakt? ;P
Svar: Vi kommer antagligen att vänta lite med detta då jag tycker att han är för ung för att dra iväg ensam på tågresa. Men ska jag gissa så tror jag att det kanske kan bli om sådär 9 år, eller då han känns redo och mogen för en sådan strapats på egen hand.

E om Lillkillen har en kompis som han verkligen...:
Sötnosen. Har han träffat några andra barn? Gillar han dem eller struntar han i dem?
Svar: Han har träffat några andra barn men då han varit lite liten och trött har han tyvärr inte visat dem särskilt stort intresse. Detta tror jag däremot att det börjar bli ändring på då han verkar intressera sig mer och mer för sin omgivning. I morgon exempelvis ska han få träffa tre barn. Det återstår att se hur det går.

Lisa om Goder morgon:
Jag läser också, o tittar på bilder! Gärna mer bilder tack! Puss till dig o puss till Nils o kram till Peter! ;-)
Svar: (Detta är visserligen ingen fråga men jag svarar ändå.) Vad roligt och tack. Jag ska försöka bli bättre med bilder men det är så drygt med den där sladden som ska grävas fram var gång. Dagar med dålig ork (som idag) drar jag mig för att leta rätt på den även om jag skulle vilja. Puss till dig med från oss!


God natt och trevlig lördag gott folk!

Kommentarer
Postat av: E

Flera inlägg!!! Jag gör inget annat om helgerna än att kolla din blogg!

2010-10-24 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0