På väg att bli sjuk?

Igår kväll och idag har jag varit klen. Inte speciellt ont i halsen eller supersnuvig men ont i huvudet och möööör. Hoppas verkligen att jag inte är på väg att bli sjuk! Fy och usch. Det orkar jag verkligen inte med. Men det skulle kanske kunna vara en del tunga och långa nattningar av N som kommit i kapp?

Hur som helst har jag sovit och sovit och sovit. Naturligtvis har jag vaknat för att mata lillen och för att klämma i mig frukost men sedan har jag legat som ett slakt på soffan. Nu är det iaf hög tid att jag fixar lunch till mig själv och dricker lite så jag kan producera på av lillens mat.

Han verkar för övrigt vid god vigör och ligger här på soffan och spottar och fräser (skrattandes) och leker med sin gosdjursgubbe Galaxy-Gunnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0