Nattad!!

Jihooo! Han sover! Utan skrik och gråt dessutom! Jag släkte ner, stängde av tvn, läste en bok, lät honom ligga lite naken och pysa, masserade den lille hyddan och fick på ny blöja och pyjamas.
Sedan proppade jag hans lilla mage alldeles full med mat och efter rap och lite vyss så somnade han!

Min älskade lilla unge! (Hoppas nu bara inte han vaknar med panikskrik men han brukar sova bra när han väl somnat)

 

I övrigt har dagen bjudit på kortbesök hos Therese (hon klippte Peter) sedan har vi testat smakportioner (potäter) för första gången med Nils här hemma. Det var inte vidare populärt kan jag tala om, han skrynklade ihop hela sitt lilla plyte och hulkade som att han skulle kräkas. Så det blev inte mycket mer än en tesked.

Men vi får prova igen i morgon.

Nu blir det äppelpaj och filmmys här hemma!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0