Nae

Nu är de sådär igen med sms-inlägg. Ett ivägskickat tidigare ikväll som inte dykt upp här ännu. Segt.
Nils är nattad och jag borde äta min sena middag nu då jag åt så sen lunch (för ovanlighetens skull, eller?). Kan bara inte bestämma mig om jag ska laga soppa eller tina gryta eller firre. Eller blodpudding. Huh.

Så här dags på dygnet är man inte alltid skitsugen på att ställa sig och koka ihop en kulinarisk middag. Då lockar den där kakan lite mer...eller glassen.
Men jag står emot, jag kämpar på. Ingen dessert fören varmrätten är intagen!

Imorgon ska jag och lilla mannen sticka iväg och hämta min mormor. Hon bor ju i Gimo och vi har längtat efter henne nu så då ska hon bo hos mina päron i helgen så vi kan umgås allihopa. Inte nog med det så har jag hört ryktesvägen att hon handarbetat till lilleman. Och där kan man snacka handarbete.
Finare stickningar får man leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0