Mörkt

Fy sablar alltså vad mörkt det var ute i morse när jag och Nils klev upp. Klockan var väl sådär kvart i sju och det var kolsvart ute. Nattsvart. Ja riktigt höstmörkt alltså. Lite jobbigt att kliva upp men samtidigt lite mysigt.

Jag såg hur det lyste i de andra barfamiljernas hus också. Vem vet hur länge de hade varit vakna?

Nu börjar jag låta som en riktig gammal stofil märker jag. Sitter uppe i ottan och funderar på vad grannarna gör. HAHA. Det får jag genast sluta upp med!

Nu sitter vi iaf här i soffan efter brakfrukost, morgonmys och påklädningar. P har dragit till jobbet och jag och N ska åka och hälsa på min faster på hennes jobb. Vi har hört att det bjuds på kantareller där och då är ju inte vi dom som är dom...


Skrutten spottade just ur nappen när kortet togt, och fäktade hejvilt med sina små armar.


Kommentarer
Postat av: frida

heeej va kul att du antligen borjat blogga igen!!! super tycker jag, kollar varje dag :) hur mar han lille pysen? gullungen. kommer va hemma over jul och nyar iar, hoppas vi kan ses da. en massa! jag langtar sa jag haller pa att spricka!!! ha det bra. puss och kram

2010-10-18 @ 14:35:52
Postat av: E

Vilken fin topp du har på dig!

2010-10-18 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0