Lunchdejta?

Det här med att man glömmer bort att äta när man har bebisar och en massa annat att tänka på eller stå i. Är det så att man inte hinner eller kommer ihåg för att man umgås så borde man ju helt enkelt lunchdejta istället för att fika. Eller så lunchar man OCH fikar.

Jag tycker lätt att vi ska köra lunch nästa gång det blir som det blev idag. Vi satt ju här tre mammor med barn och matade barnen medans vi alla tre glömde bort oss själva. Vi hade ju kunnat slängt ihop något enkelt. Makaroner och korv? Pastasallad?

Nästa gång får vi vara duktigare och snällare mot våra egna magar.

För tillfället har jag knip i min.

Köttfärslimpan med riset och såsen var gott, tyvärr krullade sig baconet som jag lindade runt köttisen så den var inte lika snygg som god. Efter det har jag mölat i mig på tok för många rollo och nu har jag ont i magen och tänkte gå och sova...Dålig kombination.


Magknip vid läggdags - Inte att rekomendera!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Ja det är helt otroligt, jag glömmer jämt att mata mig själv de dagar Tuva går på dagis =)

2010-10-29 @ 21:13:05
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0