Lekdag

Jösses vad vi lekt idag jag och Nils. Först lekte vi halva morgonen här hemma inann P tog över lekledandet och jag badade och fixade till mig. I lugn och ro.
Sedan bar det av hem till Anna och Jonas för att vinka hejdå då de drar iväg jorden runt i morgon. Inte så lite lyxigt. Hur som helst kommer de tillbaka om ett halvår och då hoppas jag de tänker bo här i krokarna. Well well, väl där var även Therese och hennes små godingar så N fick snegla på lilla Nellie och jag tror faktiskt att han blev helt betagen. Han stirrade iaf på henne som en liten tok. De blir nog fina vänner.

Sedan har vi varit ner på stan och fixat och donat, lämnat tillbaka och köpt nytt. Ingen vinterjacka dock men jag får leta ordentligt först. Tycker dessutom att det nästan börjar bli lite skämmigt att springa ut och in på samma affärer dag efter dag utan att handla så nu ska jag försöka hålla mig ifrån stan ett tag...Får se hur det går.

Hemma igen har vi ätit, myst och lekt som tusan med alla leksaker han fått. Man börjar ju nästan tro att han kommer bli en riktig liten bortskämd en med alla prylar. Fast värre blir det väl och egentligen är det ju först nu som han börjar uppskatta grejorna.
Vi har ju såklart pratat i telefonen med stormoster också, som sitter på flygplatsen i Luleå. Ett rysligt farande och flygande tycker vi men bara hon kommer oskadd fram är vi glada!


Läsa bok


Helfestligt med alla prylar tycker lillskrutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0