Kväller

Nu är han nattad och jag har ätit! Puh! Samma visa idag som igår, en timmes skrik och gråt innan han somnar av utmattning. Stackars stackars liten. Och det gör ont i hjärtat när han gråter sådär och inget fungerar. Vad gör man?? Ikväll bar jag och klappade och pussade och kramade. Jag försökte till och med sjunga (fast det kanske var därför han grät den lille?). Nej men jag tycker jag försöker allt. Hoppas innerligt att det går över snart men i morgon ska vi till BVC så då ska jag rådgöra med vår tant. Hoppas hon har några fina knep vi kan ta till.

Till middag blev det iaf världens göttigaste spaghetti med köttfärsås, jag åt samma till lunch...och till middag igår då jag lagade ett rejält lass. Men vad gör väl bristen på omväxling? Inte ett blankaste dugg så länge det är gott och man blir mätt. Nu kommer det nog däremot att dröja ett tag innan jag lagar det igen.

Annars har vi haft en lugn dag jag och miniman. Vi gick en prommis till ICA och sen har vi mest lekt och städat.


Dessutom glömde jag tipsa igår!! Jag, Nils och mina päron gjorde världens mysigaste söndagsgrej. Vi gick en långpromenad som vi sedan avslutade på Stora vall där de bjöds på Afternoon Tea. Inte så pjåkigt kan jag lova! Det kostade ju en slant men är tydligen väldans populärt. Söndag mellan 12 och 16.30-17.00 finns det tillgängligt. De rekomenderade att man skulle boka bord men vi bara droppade in och det gick ju det med. Fast det var mycket folk, och mysigt!


Snaskigt värre med nybakta scones (och olika typer av bakverk) 
och flera sorters te. Det här gör vi om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0