Klen

Jag har varit så ininorden klen idag. Det började med att vi vaknade runt 6 tiden, jag gav allt för att skrutten inte skulle förstå att en ny dag grytt genom att lirka in nappen i hans lilla mun (gång på gång på gång) under total tystnad i mörkret.
Man kan säga att vi möttes halvvägs. Han skruvade och korvade sig och var tydligt på väg att vakna helt ända fram till klockan halv 8 då han var klarvaken och jag helt enkelt var tvungen att inse att han inte tänkte somna om.

Så här brukar ganska många mornar se ut men idag hade jag en förskräcklig huvudvärk och nästäppa så det kändes som att jag skulle rasa samman och tuppa av vilken sekund som helst. Vid tio började han trots allt gnugga sina små ögon så då gick vi och la oss igen och sov en timme. Jag hade helst sovit flera.

Men vi har ju inte bara degat omkring idag utan vi har promenerat med min mamma (skrutts mormor) och min mormor (skrutts gammelmormor) i Boulognern också. I det fina höstvädret. Det var jättemysigt trots min huvudvärk ända tills jag fick skavsår på båda hälarna. Mindre skoj.

Nu ska jag knyta mig med hopp om en ljusare och trevligare morgondag. Klockan nio en lördag! Nedrigt.

Kommentarer
Postat av: E

Du får ta och bli frisk till Lisas kalas!

2010-10-24 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0