Jädrar

Hade precis skrivit klart och skickat iväg ett nytt inlägg här men så försvann det. Vilket skit. Hur som helst är vi bara hemma idag och har en slappardag då lillfisen verkar lite hängig och gnällig. Kanske därför han var så ledsen igår också?? Hoppas i vilket fall att det går över snart. Kan inte vara roligt att bli så snorig att man inte kan äta eller suga på napp när det är vad man helst av allt vill göra. Dessutom är det ju hans namnsdag och allt!

I morgon (om han är frisk) ska vi iaf leta jacka till mig (igen). Jag behöver det! Det skulle heller inte sitta fel med några nya tröjor och eventuellt ett par nya pjucks också. Man måste ju trots allt ha kläder trots att man inte behöver gå till ett jobb om dagarna. Men på något vis vill man ju inte falla in i den här "förfallen småbarnsmamma-rollen". Man vill ju vara fin (iaf ibland) även om man har kräka på axeln och luktar bröstmjölk.

Well well, nu ska jag slänga ihop en sen lunch till mig (och eventuellt baka någonting också beroende på hur länge lillskrutt behagar sova) och sedan blir det filmtime här hemma!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0