Ikea

Här har vi varit på shoppingtur på Ikea lilleskrutt och jag. Vi handlade nya taklampor till toan då de gamla rasat ner och gått sönder (båda). Livsfarliga lampor var det som gjorde att jag fick lust att stämma Ikea och på så vis få ett lyckligare och rikare liv. Utan livsfarliga takrasarlampor. Jädra dödsfälla.

Så är det faktiskt. Då jag vid ett flertal tillfällen placerat Nils i babysittern utanför duschen medans jag tvagat av mig själv i all hast hade det alltså kunnat gå riktigt, riktigt illa. Och då hade jag inte bara stämt Ikea, då hade jag personligen sökt upp självaste herr Kamprad.

Hur som helst, jag bet ihop och höll igen och köpte två nya i annan modell.

Vi köpte även ljus och sedan lite mat på coop.

En annan mycket trevligare sak är att lasagnen jag lagade i förrgår INTE går av för hackor. Så jääädra god. Trots att det var ett par dagar sedan jag gjorde den. Nu tar jag en bit till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0