Idol och köttfärslimpa (igen)

Här har vi haft en riktigt skön dag idag. Efter stadsbesöket och fikan med Sara blev det en lååångprommis som rundades av med ett besök på ICA.


Bild från kvällsprommisen. En av oss latade sig i en varm och mysig vagn medans den andra knatade på i regnet.

Där handlade jag grönsaker och dipp (och en chokladkaka) som jag tänkte ha till Idolkvällen som numera nästan blivit obligatorisk fredagsunderhållning i min familj.
För mig.

Nils går och lägger sig vid åtta och Peter jobbar ju varje fredagkväll.

Men det är mysigt ändå.

(Oftast)

Hur som helst orkade jag aldrig skära upp alla grönsaker eller blanda dippen så det blev inget utan chokladkakan fick räcka. Efter köttfärslimpan, potatismoset och grönpepparsåsen.

Vilken fredag!

I morgon blir det iaf träning för hela slanten klockan 10. Känner mig som en klen gammal räv trots dagliga promenader. Här ska byggas MUSKLER! Eller?

Föresten brukar jag och Nils köra rumplyft där han sitter på min mage och jag lyfter på rumpan, det måste väl bara bra vardagsträning? Här kommer en bild från morgonens träning.


Den är suddig, jag vet.
(Men det är för att man inte ska lägga märke till den halvdöda ungkarlsblomman i bakgrunden.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0