Grekland

Här sitter jag och tittar på något matprogram från Grekland där matresekillen bara verkar dricka sig full på grekisk sprit mest hela tiden. Jag skulle kunna bli matresenär för någon tvkanal, eller någon annan som betalar, och åka runt och bara testa massa god mat. Själv skulle jag skippa spriten eller iaf ta det lite mer varsamt med den så jag tror jag skulle kunna göra ett riktigt bra jobb.
Jag gillar ju dessutom mat!

Och att segla mellan öarna i Grekland och bara äta gott och njuta verkar heller inte helt fel.

Annars dricker jag te och försöker underhålla pyret som vill leka mer avancerade lekar än jag just nu. Jag tycker babygym och bitleksak kan vara lagom den här tiden på dygnet men han vill mest gå omkring och kika och att jag ska sjunga sånger. Men jag är inte direkt någon sångfågel. Ingen Idol. Man kan också säga att jag sjunger hellre än bra. Rent av dåligt faktiskt.

Vi vill ju inte väcka smulan heller då han jobbade så sent igår. Inte riktigt än, men snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0