Fy TUSAN

Jag har just nattat skrutt samtidigt som jag lagat köttfärslimpa med ris (potatisen var slut) och svampsås. Mitt i allt fixande och trixande, mellan matning, lökhackning och pyjamaspåtagning skulle jag bara smita ut (då jag ändå skulle släppa in Boris) och hämta in lite ved.

SÅ KLIVER JAG PÅ EN HALVT UPPÄTEN FÅGEL!

Jag riktigt kände hur det knak-sprakade under foten och blev fuktigt genom strumpan. Fy tusan vad snuskigt.
Tack älskade lilla Boris men Nej Tack!

Nu är iaf foten tvagad, strumpan ligger vid dörren, fågeln utanför, barnet sover, köttfärslimpan är i ugnen och Boris ute på nya äventyr. Peter får ta strumpan och fågelkadavret när han kommer hem för jag tänker då rakt inte röra det.
Då kräks jag nog.

Kommentarer
Postat av: Theres

Uscha va äckligt! Fast inte lika äckligt som likmaskar ;)

2010-10-27 @ 21:11:33
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0