Fix och trix

Nu har jag kikat på Idol och Photoshopat lite, tycker det är såååå roligt att fixa och trixa och det är samtidigt FASIKEN SKRÄMMANDE hur lätt det är att göra om och förändra (läs förbättra) bilder. Och säkerligen rysligt vanligt också.

Hur som helst tycker jag det är jätte-jättekul att leka med bilder och fixa och trixa, inte så att jag retuschar fotoalbumet men för skojsskull. Ofta bilder som inte ens föreställer människor.
Nu har jag iaf gjort en liten fix på en bild på mig själv, lite slarvigt och inte skitbra men ändå...Hyfsat bra skulle man väl kunna luras???

Tänk föresten att säkert alla biler i tidningar och på reklampelare, ja tamejtusan alla bilder vi (speciellt unga tjejer) bombarderas med varje dag är fixade. Med såna bilder kommer man i framtiden tro att alla alltid såg perfekta ut. Och så är det ju verkligen inte!

Men roligt med Photoshop det är det!


Som jag ser ut på riktigt


Inte riktigt som jag ser ut på riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0