Filmtime

Idag har vi mest hängt med mina päron. Vi åkte först dit och åt korv i höstsolen på deras baksida för att sedan dra vidare till min farmor Ella. Hon är så gammal och så fin. Men åldern har liksom tagit ut sin rätt för länge sedan så det brukar nästan kännas lite sorgligt när man hälsar på henne, man vet liksom aldrig vilken gång som är den sista...

Hur som helst så var det en bra dag och hon sken upp när hon såg Nils och klappade och pillade på honom. Själv försökte jag vara superkvick med mobilkameran vilket resulterade i ett par betydelsefulla men mindre kvalitativa bilder. Här kommer iaf en av dem.


Min pappa, min farmor och min älskade lilla unge. (Farmor är 91 bast)


Sedan hade jag ju utlovat en bild på Nils i sin fes också så här kommer den.

 


Kommentarer
Postat av: E

Jag visste det han är en liten arab.

2010-10-18 @ 08:10:56
Postat av: Therese

Han passar utmärkt som arab!

2010-10-18 @ 10:30:50
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0