En liten fes

Idag har vi hälsat på lillens mormor och morfar som kommit hem frå Egypten. Tidigare under dagen var de och flög (pappa flög, mamma tog kort), som jag skrivit tidigare. Hur som helst hade de haft det svinskönt där nere i solen och värmen och bland annat snorklat och ridit kamel.

Inte nog med det så hade de köpt med sig presenter till mig och min lilla familj. Jag fick en fin sjalett/scarf i grönt och fint tyg och Nils och Peter fick en varsin virkad fes! Hihi!

Jag hittar inte mobilsladden just nu så det kommer en bild i morgon istället på lilleskrutt i sin fes.

Så nu längtar jag mig galen efter att få möta våren tillsammans med Nils och Peter.
Jag i min sjalett och de i sina fesar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0