Dåligt med inlägg

Ja jag ber så mycket om ursäkt, ärade läsare (hihi), då jag varit så dålig på att uppdatera under helgen. Idag har vi nämnligen haft besök hela dagen sedan skulle skrutten vila och då tänkte jag passa på. Men tji fick jag. Lillfis fick en sådan galen magknip (eller vad för knip var det egentligen?) och blev superledsen så jag har gått och burit och pussar på honom i 1 och 1/2 timme nu. Nu äntligen är han gladare och Peter ger honom lite nattkrubb så då passar jag på.

Nu däremot blir det filmkväll (New Moon, Crazy Heart och Robin Hood fast inte alla ikväll) med revbenspjäll, sallad och pain riche. Man kan kalla det en fransk gourmetafton i kärlekens tecken.

Kommentarer
Postat av: E

Lyx! Alltså inte det första att Nils inte var glad utan att få ha franskafton med revbensspjäll!

2010-10-25 @ 15:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0