Trött

Nu är vi hemma igen och skrutt är nattad. Jag spinnade på med pappa medans mamma åkte hem till dem med Nils och mös. Sedan efter träningen när jag kom dit så fick jag middag innan vi åkte och handlade och sedan vidare hem. Det har känts som en oändligt lång dag idag trots att vi inte gjort speciellt mycket.
Jag är bara så jädrans trött.

Men nu har han just somnat och den efterlängtade egentiden måste ju avnjutas en stund iaf. Jag gillar ju såklart att vara med lilleskrutt också men det är ganska skönt att pusta ut en stund på kvällen innan man går och knyter sig tycker jag.

Så nu ska jag testa den Vinter vit (Limited edition) Maraboun och vänta in Maria Montazami. Härligt.


Sedan får det bli en ultratidig kväll ikväll. Har ju ungefär fem månader att försöka sova ikapp.


Kommentarer
Postat av: E

Visst är den god, men söt. Kan bara äta typ 3 bitar av den åt gången.

2010-11-02 @ 10:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0