Örebro

Nu har vi packat och fixat här hemma så snart, snart (förhoppningsvis) drar vi till Örebro och kalasar med min lillasyster. Hon fyller nämnligen 24 mogna år i morgon! Lilla, lillasyster. Tänk att hon blir äldre lika snabbt som jag...Det är ju inte klokt. Det var ju nyss man var 24 själv.

Lägg märke till att jag inte på något vis försöker pådyvla eller påpeka det här med 27 års ålder...Att det är gammalt eller känns sorgligt eller så. För det är det inte, och det gör det inte. Min ålder är alldeles lagom och perfekt och det har den nog varit sedan jag var kring 20 tror jag...
Varje år!

Julgardinerna är uppe, stjärnorna hänger där de ska, stakarna står redo i fönstren och julduken är utrullad. Jag pekar på en sovande bebis som snart ska få vakna, han kan inte sova bort hela dagen om han ska kunna sova i bilen sedan så snart blir det grötdags så han står sig ett par timmar.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: E

Längtar så tills ni kommer!

2010-11-27 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0