Lördag

Idag blev det en tidig morgon för oss. Nils tyckte att det var dags att kliva upp redan vid 6 och det tycker jag är lite för tidigt faktiskt. Man brukar ju oftast kunna få honom att somna om och sova fram till halv 8 i alla fall.

Men inte idag. Så det var bara att kliva upp och leka så han inte skulle bli sur och skrika så svärfar vaknade. Klockan 8 bjöd vi på frukost och sedan har vi kört P till jobbet, sväris har åkt vidare, vi har powernapat en timme och nu ätit lunch.

Så, vad gör man idag? Hemmamys med bok, bebis och eventuell brasa? Tur till mina päron (skruttens mormor och morfar) eller en tur ner på stan för att jaga vidare efter en ordentlig overall till N?
Jag kan inte bestämma mig känner jag så jag får nog suga på det ett tag medans jag äter en chokladbit som blev över efter fredagsmyset.

Kommentarer
Postat av: E

Här har det hänt grejer ser jag. Det låter som att ni har det bra. Mer bilder på Skrutten (och dig ;))!

2010-11-20 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0