Hej Fredag!

Idag började vi dagen med mysfrulle med varm choklad och tidningsstund. Sedan vilade Peter och Nils lite medans jag tog en låångdusch och lyxade till det. Jag smörjde till och med in benen och det är då rakt inte var dag numera. Men skönt.

Efter det städade vi på lite, sorterade vidare och jag försökte röja undan sorterandet. Jag fick även fixa lite menyer till Ps jobb som dom behövde nu i helgen. Så har vi kört P till jobbet också och sitter och leker på soffan lite nu.







Nu är det däremot dags för lunch och sedan ska här dammsugas!

Trevlig fredag.

(P.S. Den där bilden av den förvridna flickan som jag tänkte på igår förföljde mig mycket riktigt hela kvällen, hela natten och även i morse. Är jag fegheten själv så säg?)


Kommentarer
Postat av: E

Absolut inte, sedan du berättade om henne har jag varit rädd varenda kväll! Hoppar upp i sängen, springer mellan toan och sovrummet, vågar knappt böja ner huvudet och spotta när jag borstar tänderna. Jag har inte ens sett henne men är ändå rädd.

2010-11-06 @ 11:09:13
Postat av: E

Vad han kan, vilket rygglyft! Jag kommer knappt upp med huvudet så där högt!! Han börjar bli så stor. jag hoppas att du ofta pratar med honom om mig!

2010-11-06 @ 15:24:51
Postat av: Therese

Jag längtar efter er och vill leka snart! Nu har han växt för mycket! Duktiga killen börjar bli såå stor! PussoKram

2010-11-06 @ 21:15:34
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0