Snart jul

Den här veckan har varit ganska dryg och jobbig må jag säga. Idag är det värre igen då natten blev lite konstig och Nils "vaknade" på fel sida. Sedan har hela långa dagen fortsatt i samma stil. Jag har inte riktigt tid att skriva här nu heller då han är rätt förbannad och ledsen och jag själv är trött och inte skitglad efter dagarna som varit (även om det var trevligt igår...).
Så nu får jag sluta och sedan blir det nog ganska glest med inlägg idag. Jag längtar, längtar, LÄNGTAR tills han mår bra och är glad. Är han glad är jag glad. Och så är det ju inte nu och har heller inte varit på ett tag :(

Orken, var finns du?

Har inte fixat ett skit inför jul med klappar och grejor och jag orkar inte det heller. Just nu känns det som att jag skippar allt vad julen heter och hoppas jag får gå i dvala. HU!

Kommentarer
Postat av: E

Jag känner precis likadant, och då har jag inte ett sjukt barn att ta hand om. Kan bara tänka mig hur det måste kännas för dig. Kram

2010-12-11 @ 15:52:32
Postat av: Therese

Uscha, stackars stackars er. Ska det aldrig gå över? Nellie verkar vara lite piggare nu efter en ny sort penecillin så nu hoppas jag att det blir lite gladare toner här hemma också. Det är ju så himla jobbigt när de små liven är kinkiga hela tiden =(

2010-12-11 @ 21:25:35
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0