Såja!

Igår var vi på Öppnis, sedan hade vi tänkt hinna med massor men hann inte med något. Jag satt med menyerna till Peter nästan hela långa dagen för det tog tid kan jag tala om. Först fixa om allt, sedan vänta på översättningar och prissättningar ocg lägga in och fixa till.

Sedan ägnades kvällen åt att skriva ut 40 gånger 12 sidor och sortera upp.
Det var rätt kul och blev bra, det är huvudsaken.

Vi hann till och med kolla på Harry Potter. Både jag och Peter hade bara sett första (och inte läst bäckerna), men nu har vi sett första OCH fjärde. För den köpte Peter på ICA.

Nu börjar bebisen tröttna här på soffan så nu får jag gå och leka.


Kommentarer
Postat av: frida

aaahh va sota ni ar bada tva!!! puss

2010-12-01 @ 16:23:06
Postat av: E

Vem är det som översätter? Frida?

2010-12-01 @ 17:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0