Paketinslagning

I LOVE paketinslagning. Jag tycker det är så mysigt och pyssligt och gör det gärna, mycket och länge. Helst ska man ju såklart ha ett fint apper, som känns som lyx så fort man tittar på det. Nästan som ett papper man skulle vilja slå in varenda bok man har i. Om man slog in böckerna som när man var liten, i skolan.
Och på det vill man ju ha fina etiketter och ett bra snöre som passar ihop.

Nu har jag allt det. Fast vissa gamla grejor fick också åka fram så alla paket blev inte direkt fulländade. Men mysigt är det. Och egentligen är det ju (faktiskt) insidan som räknas.

Nu är jag iaf nästan klar med alla klappar, jag har Peter kvar och har lite smått panik över vad det ska bli. Jag har ungefär fem grejor som känns lite som nödlösningar. Han skulle säkert bli jätteglad och uppskatta dem, då han har önskat sig en del av dem men jag vill liksom komma på den perfekta julklappen. Jag vill liksom ge honom något han inte själv visste att han ville ha något så Otroligt mycket. Något som han skulle bli så väldigt glad och överraskad av. Men vad?

Tänk att man (läs jag) alltid går omkring och tror att jag egentligen kan komma på något ännu lite bättre, ännu finare och ännu mer älskat och uppskattat. Vad tusan. Egenligen vet man väl aldrig exakt vad någon annan vill ha om den inte pekat på en viss pryl) och det går ju faktiskt att byta...

Well well, den ska iaf fixas i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0