Mysfredag

Nu har just min storasyrra och mamma dragit hem till päronen för att sussa efter en redig myskväll här hemma med mig och Nils. Vi har ätit räkor, avocado, sallad, aioli, nybakt bröd och druckit lite vin. Inte illa!

Lisa kom hem till stan idag efter jobbet för att köra en hel helg med julbak och julklappsshopping med mig, så i morgon blir det lite att stå i. Riktigt mysigt har vi haft det ikväll i alla fall och jag hoppas morgondagen blir lika trevlig. Det blir den säkert bara det blir en bra natt så nu ska jag knyta mig så jag har lite ork i morgon.

Men jag ska nog vänta lite, lite till så jag hinner prata lite med Peter när han kommer hem...
Men borsta tänder och tvätta huvudet kan man ju göra för att förbereda, dessutom satte ju Nils i sig en hel stor flaska välling innan han somnade så förhoppningsvis visar det sig att han börjar sova hela nätter nu i natt. Förhoppningsvis mår hans lilla mage finfint av vällingen så han sussar som en liten prins ända till klockan 8 (tidigast) i morgon bitti...
Om inte annat kan det ju kanske vara bra att vara inställd på att vakna ett par gånger med lite såkallat nattarbete, så det kanske är bäst att försöka sova rätt snart ändå...tyvärr.
Nattuggla som man är.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0