Men åh!

Även idag har vi haft full rulle hela långa dagen. Fast idag har det varit lite roligare. Vi har ÄNTLIGEN införskaffat oss en svart overall till lillkillen. Så i morgon är det återlämning av ful overall, möss-köp och babysim som gäller. Blir nog fint det.

Nu på kvällskvisten när Peter var hemma passade jag på att dra iväg och hälsa på Mickan, Jim och Wilma i deras nya hus. Och oh, så fint de får det! Hur mysigt som helst med brasor, nytt kök och badrum och fina tapeter och sötWilma då såklart. Sjuk men go och mysig.
Det är bara det att man får skämmas när man tänker på hur lite vi setts sedan Nils kom till världen. Jag vet inte hur all tid försvinner och när jag väl har tid så har Mickan fullt upp, hon som jobbar igen och med flytt och mage och en sjuk liten Wilma. Vill ju inte dra med N till sjukdom heller, men idag kunde jag ju lämna honom hemma.
Och nu svär jag upp till Gud att jag ska bättra mig och då slipper de inte undan vare sig mig eller Nils. Und damit basta!

Och det där med översättning, det är till engelska så det fixar P och T själva, sedan korrekturläste Lisa det en gång för säkerhets skull. Och sötFrida!! Gud vad roligt det ska bli att se er lite mer i jul. Vi längtar!
Dessutom är jag SJUKT sugen på att gå ut och slå klackarna i taket någon gång under julen ihop med lite vänner och bekanta så känner någon att den vill vakta Nils en hel natt, eller i allafall fram till tolv då Peter kan byta av, eller rent av är sugen på att vara med mig är det bara att höra av sig!

Nu ska jag ta en pepparkaka och börja runda av. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0