Julkort och biff stroganoff

Idag har vi fixat klart julkorten (i sista minuten) så de ska skrivas kuvert här ikväll så de kommer på lådan i morgon. Sedan har jag och Nils hälsat på Mickan på Stopet och druckit kaffe. Varför gör man sånt så sällan när det är så nära och enkelt? Man måste ju inte ses hela kvällar varje gång man ses. Trevligt var det iaf.

Efter det åt Nils kött för första gången i sitt liv. Vi hade köpt en färdig burk (vilket jag tidigare inte alls fått för Peter då han tycker det är så enkelt att göra egen plus att man vet exakt vad det innehåller...Kockar!) med Biff Stroganoff och det gick hem. Hoppas det fortsätter såhär med maten för nu verkar det mesta funka.

Snart kanske han kryper också för nu vill han bra gärna, bökar och stökar med benen under sig och försöker komma framåt. Lillfisen.

Nu ska vi mysa, skriva kuvert och äta toblerone för Peter är ledig ikväll och då får man passa på!!

Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Haha, jag förstår att en kock vill laga maten åt sitt barn, burkmat ser ju så äcklig ut :) Jag lagar också själv...fast jag är ekonom :D

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-12-16 @ 13:23:43
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0