Julklappar

Idag ska jag försöka fixa lite klappar. Känns inte vidare bra att inte ha fixat en endaste klapp ännu. Men men, idag får vi köra på och få de flesta färdiga. Jag har iaf en liten tanke med vad jag ska kolla efter.

Dessutom har jag haft världens chans inatt och natten till igår att sova då Nils sovit hur bra som helst (näsan). Men av någon jädra anledning så kan man ju inte sova då ändå. I morse var jag upp och matade honom vid halv sex och sedan somnade han om när en annan låg vaken fram till 7. Som tur var sov han på fram till 9 så jag har fått sova bra ändå. Då ska vi bara ta itu med nattätandet här hemma så han vänjer sig av med det, sen kan man ju inte ha något att klaga på!!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0