Julhelgen

Vilken mysig jul vi haft! Jag har varit skitdålig på att uppdatera här däremot men så kan det gå när man har släkt och vänner att vara med dygnet runt. Nu är vi hemma och själva för första gången sedan i torsdags. Nils sover och jag sitter i soffan och väntar på att Peter ska komma hem från jobbet.

Trots att det varit jättemysigt med alla släktingar så är det ganska skönt att vila huvudet så här en liten stund hemma i lugn och ro. I morgon träffas vi ju igen hoppas jag.
Nu är en del av klapparna på rätt plats, sängkläderna efter nattgästerna är undanstuvade och det värsta undanröjt, så nu är det nästan lika fint och mysigt som det var på självaste julafton. Resten får jag ta i morgon.

Nu hade jag tänkt lägga upp en massa fina bilder från julhelgen, med tomtebesök, pulkaåkning och snöskottning på tak. Tyvärr hittar jag inte på kamerasladden så det får bli en annan gång helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0