Jahaja...

Jag kan tro att jag får ställa in mig på en halvvaken natt i natt med. Han vaknar hela tiden och gråter och klämmer på. Stackars liten. Hela hans lilla kropp tar ju i där han ligger i sin lilla säng.
Nu har han "sovit" en timme och jag har redan varit in en 7-8 gånger och klappat, vyssat och rättat till täcke och napp och dessutom hunnit med ett blöjbyte.

Det blir ingen lugn och ro här i kväll. Vare sig för honom eller mig. Och i natt när Peter kommer hem är nog inte han mycket piggare han heller efter natten som var och 15 timmars arbetsdag.

Hoppas ni har en trevligare lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: E

Stackars liten! Hoppas att det vänder snart! Kram

2010-12-05 @ 10:10:43
Postat av: Therese

Eftersom jag råkar vara i samma situation och inne på 4:e natten så tycker jag väldigt synd om mamman också. Min lilla gallskriker nu för 4:e timmen i sträck. Får man ge upp?

2010-12-05 @ 22:08:23
URL: http://theresejanssons.blogg.se/
Postat av: patricia

Ojoj vet hur hopplöst och frustrerande det är med en liten som inte mår bra... Hoppas han blir bättre snart =)

2010-12-06 @ 00:39:56
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0