Inget kalas...

...för oss idag. Skrutten har haft det kämpigt med magen sedan kllockan 1 i natt (När jag gick och la mig). Och igår också för den delen men i natt drog det igång ordentligt. Nu kommer jag skriva snuskiga saker som har med bebisar att göra så spyr man av att läsa sånt tycker jag man ska sluta läsa nu.

Han brukar vanligtvis aldrig bajsa på natten så vi brukar slippa blöjbyten (oftast) på nätterna. Han brukar inte kissa så rysligt heller. Hur som helst så sprakade det loss ordentligt där vid 1 och då var vi ju såklart tvugna att ta upp honom och byta den sprutlackerade böljan. Sedan lyckades vi få honom att somna om en sväng, sedan drog det igång igen och fortsatte i den stilen fram till 8. Sedan dess har han mest illtjutit, snörvlat, bajsat  och är nu hängig och trött och slö. När man byter på honom så korvar han sig som tusan och skriker för att det (antagligen) svider så rysligt i hans lilla röda rumpa. Stackars liten!! Jag har försökt lufta rumpan på honom men inget är populärt.

Som tur var har han iaf ätit lite ersättning (inte så mycket som vanligt men lite är bättre än inget när det kommer ut på direkten...)

Ja, så vi får gott stanna hemma idag och kurera lillen. Nu har jag lyckats få honom att slumra till lite iaf. Hoppas, hoppas, hoppas det blir bättre snart. Jag är ju rätt trött efter natten också...Huh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0