Härlig dag

Idag har vi haft en riktig mysdag. Jag klev inte upp förrän 20 i nio. Och då hade jag bara varit upp en kortis vid 1 och en matning vid 6 (gick och la mig vid elva), så det var inte dumt. Känner mig rätt pigg och utvilad faktiskt.
Hur som helst började vi dagen med lååång frukost, hela lilla familjen, sedan hoppade jag in i duschen och när jag var klar slängde jag mig ner på sofflocket där Nils och Peter redan låg och sov en liten förmiddagslur.
Jag minns att jag tänkte då att jag inte kan fatta vilken tur jag har som har så fina grabbar som ligger sådär och myser i MITT HEM.
Tänk att det är MINA egna killar som jag älskar mest av allt på hela jorden (mest Nils såklart, fast Peter kommer på en fin andra plats) och att de älskar varandra och mig med. Det är ju inte klokt.
Och som man hör att vissa säger då och då att någon eller något är en del av deras hjärta...Alltså, nu blir det mycket kärlek och dravel här men JÖSSES vad de betyder mycket för mig. Och lilla Nils, vad vore jag utan honom? Vad var jag innan han kom till? Han är tamejtusan hela mitt hjärta. (Inte bara en del...)

Jag försökte ta ett fint kort på Nils och mig i spegeln idag då han blir hela 6 månader gammal idag. Det gick sådär. Det blev iaf en halvokej bild lite på sniskan, det var ju någon mer än jag som ville hålla i kameran.


Nu har vi varit på stan och handlat present till mormor för vi åker inte dit (till Gimo) idag utan i morgon i stället då kusinerna också åker dit så blir det lite mer kalasigt. Och ikväll blir det mest mys framför brasan och så ska jag såklart titta på Idol när skrutten gått och lagt sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0