Fytusan

Här har vi inte fått mycket gjort de senaste dagarna. Sjukstuga numero ono som det numera kallas, det lilla hemmet. Både jag och Peter fick i oss av skruttens bacill och blev illamående och hängiga så Peter var till och med hemma från jobbet igår. Idag däremot mår han fint och har jobbat, jag är lite klen och Nils verkar må bättre (trots att allt verkar rinna rätt igenom honom).

Inte nog med det så är Peter extraledig ikväll och i morgon för att hans kompis Johan ska komma på besök från Göteborg (Det har varit bestämt i en evinnerlighet). Och han vågar sig hit trots att vi varit så klena!! Men det är på egen risk.
Jag ska iaf försöka att inte närma mig honom i onödan och förhoppningsvis kan han inte bli smittad med något heller då jag ju inte kräkts eller haft mig och de andra verkar bättre...eller?

Nu ska jag tända gästljuset ute på bron så det ser inbjudande och välkomnande ut när de kommer hem och så ska jag förberede för te och varma mackor.

Hoppas ni andra har haft en roligare vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, stackars. Vet inte om min vecka varit så mycket bättre. Idag tvingade jag till mig själv en sovmorgon och gick upp gör en halvtimme sedan. Sedan sitter jag hela dagarna och pressar in information både till c-uppsatsen och till redovisningen. Puh, har nog aldrig varit så trött.

2010-12-10 @ 08:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0